Uzaktan Yazıyorum; Yorgundur Sözler!


Uzaktan yazıyorum yorgundur sözler.

Dünya hâlâ durgun,

İnsanlar yorgun.

Uzaktan yazıyorum yorgundur sözler.
Tek renk biliyorum, tek çiçek, tek imlâ,

NOKTA.

Uzaktan yazıyorum yorgundur sözler.


Renklerin anlattığı kadarını anlatamam

Siyah beyaz dünya,

Çiçeklerin samimiyeti yok burada, yazamam,

Kalemim zorda, içim darda.

Uzaktan yazıyorum yorgundur sözler.

Etrafım etrafın gibi,

Yorgun değilsin ama sen,

Neden?

Uzak mı yorgun kıldı beni, yakın mı yormayan seni?

Uzaktan yazıyorum yorgundur sözler.

Evet;

Uzaktan yazıyorum yorgundur sözler,

Kaç adım attığının elbette önemi var.

Uzaklar yakın olur,

Hasretlik gider,

Biraz daha dingin olur sözler.

Sözler vurgundur,

Durgundur,

Suskundur,

Yoldan geldi yorgundur.

Anlama bu söylenenleri olur mu?

Anlamsız değiller,

Yürektekiler,

Samimiler,

Hepsi biraz sendir

Seni Sevmekteler,

Uzaktan yazıyorum yorgundur sözler.

Yorumlar